Home » Resort Black list » Royal Villas Timeshare Complaints

Royal Villas Timeshare Complaints

Royal Villas

Royal Villas Timeshare Complaints
  Legal Name:
Inmobiliaria del Mar, S.A. de C.V.
  Resort sales locations
Mazatlan
Hotel Representatives:
Jim Nolan

Common Complaints:

  • Salesperson promises that they can rent out their weeks for over 4 times the price of the maintenance fee.

  • Guarantee that they will resell or trade in a previously owned timeshare.

Royal Villas Reservations:
Toll Free USA: 1 800 898 35 64
Toll Free México: 01-800-696-7000
Resort:: 011 52 66 99 16 61 61 al 70
Fax:011 52 6699 1407 77

Leave your comment below and share this post on Twitter and Facebook if you like.

Write your complaint
Read what other timeshare scam victims say:
28 Complaints
  • Angel November 6, 2016, 8:55 am

    Mal servicio ami me dijeron peleo negro) por estar con un amigo y según un señor que no quería ensuciar una mesa y nos quitó de ahí y se tarda sor casi una hora para entregarme un cereal

  • Martha NuñezOctober 9, 2016, 10:19 pm

    Mi esposo y yo pensamos que adquirir un tiempo compartido en Royal Villas Mazatlan seria buena idea , la verdad es que fue todo un fiasco ! las cuotas de mantenimiento son carisimas y por si fuera poco la habitacion no es la que te muestran en el principio , ya que nos la cambiaron , el gerente es un estafador al igual que todos sus empleados !

  • Javier February 1, 2016, 10:55 am

    Hola a todos, la atencion de este resort es pesima , de verdad que ni se molesten en rentar o comprar con ellos , las habitaciones tienen muchas fallas y si no tienen una membresia de las caras las personas de ahi no te toman mucho en cuenta , de verdad no adquieran con royal villas , muy mal trato

  • Angry MattJanuary 19, 2016, 1:52 am

    Worst investment ever, this resort an all their personal al scammers ! dont felt on his game, and of course avoid their timeshare presentations , the resorts sucks anyay.

  • Angry MattJanuary 19, 2016, 1:52 am

    Worst investment ever, this resort an all their personal al scammers ! dont felt on his game, and of course avoid their timeshare presentations , the resorts sucks anyay.

  • ArturoNovember 23, 2015, 10:23 am

    Totalmente un fraude, mi plan de disfrutar con mi esposa un buen tiempo cmpartido los fines de vacaciones o por semana se alejaron mucho de la realidad, no puedo usarlo que porque no tienen disponibilidad, si piensan que es una buena inversion pues no lo es, no cometan mi mismo error , desagradable experiencia con este resort.

  • SandraOctober 13, 2015, 10:07 am

    Fui estafada junto con mi esposo el año pasado por este resort, el problema fue de que no leimos bien el contrato y por otra parte lo que nos prometieron no fue nada cierto , terminamos pagando ccasi 4 veces la cantidad acordada y lo peor es que no podemos hacer nada porque firmamos un contrato , que podemos hacer?

  • Billy RowSeptember 8, 2015, 12:44 am

    Hello there, im gonna make you easy for you , if you are looking for a timeshare, just avoid Royal Villas, just avoid ALL TIMESHARE PRESENTATIONS, those guys are experts on the field, when you sign the contract say bye to all your money , just dont get caught on this . cheers.

  • BillJuly 13, 2015, 10:09 am

    This guys are total scam, i heard before how timeshare people get you and convince you to buy something , my son went to a timeshare presentation in mazatlan , mexico , once there they began to offer many promotions "fake" of course, my son all the time say no, but finally accept to buy someweeks for an "affordable " price, has passed 5 months and my son cant use it for many stupid nonesense reasons.

  • Ana vazquezJune 1, 2015, 9:58 am

    literal me robaron , confie porque un amigo no habia tenido problemas , ya hasta despues de un tiempo el tuvo , nada de lo que prometen es cierto , solo buscan sacarte con " promociones" lo mas que puedan de dinero , son un fraude, las instalaciones no son lo que te prometen , y nunca tenian disponible cuando queria usarlo , no los recomiendo para nada.

Share your timeshare experience Your E-mail and phone number will not be displayed
captchaChange Code
Recomended for you
Should Mexican Timeshare Solutions help you today?

Our work is based on a Contingency Basis: NO RESULTS, NO PAY.

Contact us now: 888 275 3595