Home » Resort Black list » Canto del Sol Timeshare Complaints

Canto del Sol Timeshare Complaints

Canto Del Sol

Canto del Sol Timeshare Complaints
  Legal Name:
Corporativo Hotelero La Nogelero S.A. de C.V.
  Resort sales locations
Puerto Vallarta

Common Complaints:

  • Annuity, rental program

Canto del Sol Phone number:
Phone: 52-322-22-60123
Toll-Free From the USA: 1-877-335-8288
Toll-Free From Canada: 1-866-487-3415   
Toll-Free From Mexico: 01-800-713-2800
Fax: 52-322-22-4443

Leave your comment below and share this post on Twitter and Facebook if you like.

Write your complaint
Read what other timeshare scam victims say:
41 Complaints
  • Jesus AlonsoOctober 9, 2016, 10:17 pm

    Horrible experiencia con estas personas de Canto del Sol, de una ves les advierto que no es nada de lo que prometen, terminan pagando muchisimo dinero a cambio de nada, no se los recomiendo para nada, solo es perdida de dinero !

  • LeonorOctober 26, 2015, 10:31 am

    Be carefull with those rats ! they stoled my money with no refund ! dont get involved on timeshare business with this people, canto del sol are totally scammers, for own experience is better to invest your money on something else than a timeshare, really.

  • RenatoOctober 13, 2015, 10:14 am

    Hola imvestigando en internet me di cuenta que no soy el unico al que este resort ha estafado , somos cientos de personas insatisfechas con lo que hace este resort, creo que no es justo que no expliquen claramente los servicios lo que incluye y lo que no ..es una pena verdaderamente que por estos "errores" terminemos pagando muchisimo dinero !

  • SolvictimSeptember 14, 2015, 11:41 am

    I feel so bad for all those persons ( me include) that felt on their timeshare trap , if someone are thinking to acquire a timeshare DONT DO IT , if you make a research you will find a lot of complaints talking about this resort, dont get involved on timeshare field.

  • Capt KenSeptember 12, 2015, 11:21 am

    I paid Sunwing to stay here all inclusive for 3 weeks. When I asked to inspect the room prior to checkin , the staff showed me the Deluxe Suite and stated that if I signed up for Timeshare - FULLY REFUNDABLE within 3 days - that the suite would not cost me any more than the Standard room. I paid and then gave them written notice to cancel the Timeshare and after weeks of delays , they presented me with a bill for $20,000.00 U.S. for the Deluxe. What a SCAM! DO NOT TRUST ANY staff there ! They will lie to get your money! and make promises that will never be kept.

  • Tony B.July 13, 2015, 10:14 am

    Bueno estas personas ,no se cansan de sacarles dinero a los turistas, aun no entiendo como es posible que personas sigan cayendo en sus trampas, de verdad que asistir a una presentacion de tiempo compartido de estas personas es como aventarte a un pozo sin fondo, por su bien nunca vayana a una presentacion de estas, ni mucho menos acercarse.

  • J.JJune 22, 2015, 2:19 am

    my boyfriend basely was cheated and scammed by timeshare people, yes they stoled him , promised him a thousand things and benefits and could never use it or anything, if that were not enough he was demanding to renew his membership, i dont know how rat could be timeshare people, just stay away from any timeshares pls

  • Katie K.June 1, 2015, 10:02 am

    por mucho es lo peor que me pudo aver pasado , hace tiempo adquiri una membresia con ellosya que unos conocidos me la regalaron , osea me la cedieron , pero la vd no tenia la menor idea de lo que esto me iba acarrear, de entrada jamas tenian disponible cuando queria reservar y cuando al fin lo use me estaban cobrando unas tarifas super elevadas de mantenimiento , estan completamente locos, la vd son unos estafadores estas personas.

  • Lola h.April 27, 2015, 1:19 am

    yo y mi marido como un año nos fuimos a este lugar sólo para pasar un poco de tiempo, NOS invitan a una "presentación de tiempo compartido" donde nos expusimos a una alta presión de los vendedores todo por comprar algo con ellos, te obligan a comprar algo de verdad! , malditos estafadores.

  • Rosalva April 13, 2015, 1:50 am

    worst service ever , i dont know how I could buy here with them, I'm so sorry, I thought it would be a good investment, but I see that was the worst thing I could ever done in my life, are swindlers who only seek how to take people money, please take your precaution with these guys

Share your timeshare experience Your E-mail and phone number will not be displayed
captchaChange Code
Recomended for you
Should Mexican Timeshare Solutions help you today?

Our work is based on a Contingency Basis: NO RESULTS, NO PAY.

Contact us now: 888 275 3595