Home » Resort Black list » Raintree Vacation Club Timeshare Complaints

Raintree Vacation Club Timeshare Complaints

Raintree Vacation Club, Club Regina

Raintree Vacation Club Timeshare Complaints
  Legal Name:
Regina Club S.A. DE C.V.
  Resort sales locations
Los Cabos, Puerto Vallarta, Cancun.
  Resort collections
Aspen National Collections, Brooksville, FL & Grand Junction, CO
Hotel Representatives:
Claudia Perez, Sharon Hall

Common Complaints:

  • All of their clients were imposed Special Assessments on one or several occasions which, in effect, doubled their yearly maintenances fees without stating the specific reason for the additional assessment fee.
  • Raintree has increased their maintenance fees at higher rates than were outline in their contracts.

Raintre Toll Free Phone number:
1-800-424-6532

Local Pnone number:
317-805-9167

Leave your comment below and share this post on Twitter and Facebook if you like.

Write your complaint
Read what other timeshare scam victims say:
197 Complaints
  • Daniela ramirezMay 4, 2015, 9:05 am

    timeshares in this case is a very risky thing, actually im on a process of cancellation for my timeshare, the guys that sell the timeshares are the firs persons that disappear, in nowdays i dont have any clue of that person , by the way we are not such a fool persons so we can assume that those people the only thing that really want is to sell and then get our money

  • Ana elvaMay 1, 2015, 5:46 pm

    careros, ladrones y mentirosos!!!!!!! mantenganse muy lejos de este resort, a mi esposo y a mi nos hicieron creer que siempre podriamos vacacionar ahi que lo tendriamos seguro y ya van 2 años que no ponemos ni un pie por mentiras de ellos, ademas de que nos ignoraron cuando intentamos cancelar el tiempo compartido y nos dijeron que ya no se podia practicamente, ayuda

  • CindyApril 26, 2015, 7:10 pm

    I am so dissapointed in my Raintree memership. It is a joke. Good luck on booking anything. I would sell it in a minute if any one is interested. I have had it for 4 years and I keep trying to make it work but unless you go to mexico the other resotrts are unavailabe. The RCI portion is a bigger joke. Boy did i get scammed.

  • Dalia Larrañaga AragonApril 20, 2015, 12:27 pm

    Mi experiencia fue muy desagradable y ocurrió a principios de este año cuando nos llamaron a casa para ofrecernos estancia en el desarrollo de Can Cun , por seis días cinco noches pagando según esto un precio preferencial, sin usar nuestra semana regular y comprometiéndonos a asistir al desayuno de promoción del Club. Se realizó el trámite para el pago y se recibió en mi correo electrónico carta de confirmación de la estancia. La sorpresa fue cuando llegamos al hotel y no había cuartos, porque supuestamente mi reservación nunca se había confirmado. Accedieron a regañadientes a darnos una habitación en la parte más recóndita del Hotel, misma que solo contaba con un baño con regadera aun siendo para cuatro personas. Tengo muchos años de haber comprado esta membresía y cada vez me desilusiono mas del servicio. No entiendo como siguen vendiendo espacios que ya no tienen. Cada vez es más difícil reservar en cualquiera de los hoteles y corre uno el riesgo de que desaparezcan su reservación además de que cubre uno la cuota de mantenimiento alta que tienen y gastos extras aceptando sus "promociones".

  • José Antonio GonzalezApril 14, 2015, 9:16 am

    Soy prácticamente un socio fundador adquiriente de una membresía del Club Regina. Durante muchos años el servicio y las instalaciones fueron de excelente calidad. A partir de hace unos 5 años, que fue mi última visita a Puerto Vallarta, regresé decepcionado del estado físico de las instalaciones, la reja instalada para diferenciar las áreas del hotel y del club era injustificable, el uso restringido de instalaciones y areas comunes (gimnasio, albercas) era inaceptable, etc, etc. Adicional, el cobro de cuotas extraordinarias y la dificultad para encontrar disponibilidad de habitación en las fechas que a los socios convienen, transformaron mi percepción y el encanto que cada año tenia para visitar Puerto Vallarta. Es una desgracia la situación que atraviesa el que en algún tiempo fue el mejor lugar para vacacionar en Puerto Vallarta. Por las razones expuestas, he dejado de pagar las cuotas de mantenimiento, pues no he recibido los servicios en calidad que se me ofrecieron para el lapso de tiempo contratado.

  • Renato H.Marzo 30, 2015, 10:41 am

    For many reasons i will never going to acquire a timeshare, some friends of mine had very bad experiences with all these stuff, an ex girlfriend buy something here she told me that for a reason she couldnt pay anymore , and she star the cancellation process, that occurred like 3 years ago , since today she still have problems with the cancellation , what a mess.

  • DanielMarzo 30, 2015, 3:05 am

    Mine is a story of them stealing my 4 timeshares as part deposit. And hooking me up with a rental company that is now out of business.
    I'm almost 70 and I can't afford this hit!
    They know what they did...and soon so will a whole lot of other people.

  • DuncanMarzo 24, 2015, 3:34 am

    This resort used very high pressure & deceptive means to convince me to sign a contract to buy one of their timeshares. The contact is clear that if I cancel within 5 days I will be refunded and money I paid to them. I tried to cancel my timeshare, and they ignored me. Please help me, i don't know what to do.

  • mayra suarezMarzo 20, 2015, 1:32 pm

    Deseo vender mi membresía, no estamos nada contentos con club Regina, los pagos están al dia.

  • Patrick ReineMarzo 10, 2015, 12:25 am

    They told me that they would rent out my weeks so dont worry about putting that much down. I feel like such a fool becasue they told me that was normal, but I see everybody put no more then 4, 000. They told me that I could get any size room, unlimted weeks, maintance fee was only if you rent it and it's not going to be on my credit. This is why I though the down was so much because you do get alot if that was true. I really need help to cancel my contract. Please help! Please help me!

Share your timeshare experience Your E-mail and phone number will not be displayed
captchaChange Code
Recomended for you
Should Mexican Timeshare Solutions help you today?

Our work is based on a Contingency Basis: NO RESULTS, NO PAY.

Contact us now: 888 275 3595